Програма підвищення кваліфікації № 1

педагогічних і науково-педагогічних працівників та інформальної освіти для учнів / студентів (розроблено на основі типових програм підвищення кваліфікації, що затверджуються МОН України) засобами тренінгу “Лінгвотерапія: розвиток літературних здібностей”

педагогічних і науково-педагогічних працівників та інформальної освіти для учнів / студентів (розроблено на основі типових програм підвищення кваліфікації, що затверджуються МОН України) засобами тренінгу “Лінгвотерапія: творчий розвиток та саморегуляція особистості”

педагогічних і науково-педагогічних працівників та інформальної освіти для студентів / магістрантів / аспірантів / докторантів (розроблено на основі типових програм підвищення кваліфікації, що затверджуються МОН України) засобами тренінгу “Школа освітнього проєктування”

педагогічних і науково-педагогічних працівників та інформальної освіти для учнів / студентів (розроблено на основі типових програм підвищення кваліфікації, що затверджуються МОН України) засобами тренінгів “Культура роботи з науковим текстом”

педагогічних і науково-педагогічних працівників та інформальної освіти для учнів / студентів (розроблено на основі типових програм підвищення кваліфікації, що затверджуються МОН України) засобами тренінгу “Розвиток навичок саморегуляції та самоконтролю”

педагогічних і науково-педагогічних працівників та інформальної освіти для учнів / студентів (розроблено на основі типових програм підвищення кваліфікації, що затверджуються МОН України) засобами вебінару “Мотивація сучасних учнів у змішаному навчанні”

педагогічних і науково-педагогічних працівників та інформальної освіти для студентів (розроблено на основі типових програм підвищення кваліфікації, що затверджуються МОН України) засобами вебінарів з елементами тренінгу “Психопедагогічні рекомендації для роботи з дітьми 6-11 років (під час і після війни)”

педагогічних і науково-педагогічних працівників та інформальної освіти для студентів (розроблено на основі типових програм підвищення кваліфікації, що затверджуються МОН України) засобами вебінарів з елементами тренінгу “Особливості розв’язання психопедагогічних ситуацій у роботі з дітьми 6-11 років під час і після війни”