Сучасні психолого-педагогічні ідеї:
збірник наукових та навчально-методичних праць
(Випуск 2)

 

     До збірника увійшли вправи для розвитку творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку, вправи для відновлення психоемоційного потенціалу дітей середнього шкільного віку та людей третього віку, анкета щодо впливу на особистість інтернету, психологічні ігри та творчі вправи, технології авторського тренінгу та методу навчання, наукова доповідь про перфекціонізм (розділ «Сучасні ідеї психологічної науки та практики»); сценарій загальношкільного свята та розробка уроку (розділ «Теорія та практика сучасної загальної середньої освіти»); методичні рекомендації щодо проведення практичних занять та наукове обґрунтування організації гурткової роботи у закладах вищої освіти (розділ «Теорія та практика сучасної вищої освіти»), розроблені та обґрунтовані досвідченими педагогічними та науково-педагогічними працівниками.

Психопедагогічні рекомендації для роботи
з дітьми 6-11 років (випуск 3)

(для вчителів початкової школи, соціальних працівників/педагогів, психологів, батьків молодших школярів, а також здобувачів ОР «бакалавр» спеціальності «Соціальна робота» у рамках вивчення навчальних дисциплін «Тренінг групової згуртованості», «Основи соціальної роботи та арт-терапії», «Тренінг комунікативності і асертивності»)

У психопедагогічних рекомендаціях (випуск 3) продовжується представлення авторського доробку команди волонтерів (учителів початкових класів та основної школи, практичних психологів, науковців) щодо організації та реалізації освітнього процесу для молодших школярів, вебінарів з елементами тренінгів для вчителів початкових класів, адміністрації ЗЗСО, практичних психологів, соціальних працівників / педагогів, батьків учнів, майбутніх учителів початкових класів, викладачів ЗВО; організації ресурсно-освітнього простору особистості в умовах війни 2022 року.

REKOMENDACJE PSYCHOPEDAGOGICZNE
DOTYCZĄCE PRACY Z DZIEĆMI
W WIEKU 6–11 LAT
(dla nauczycieli szkół podstawowych, które prowadzą
zajęcia online i/lub offline podczas wojny; pracowniców
socjalnych; psychologów; uczniów młodszych oraz ich
rodziców)

  Rekomendacje psychopedagogiczne – to próba przedstawienia autorskiej pracy zespołu wolontariuszy (nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjów, psychologów praktycznych, naukowców) w zakresie organizacji i prowadzenia zajęć pomocniczych, poznawczych i twórczych dla dzieci ze szkół podstawowych, webinariów dla rodziców i psychologów, organizacji źródłowo-edukacyjnej przestrzeni w warunkach pierwszego miesiąca wojny 2022.

Психопедагогічні рекомендації для роботи
з дітьми 6-11 років (випуск 2)

(для вчителів початкової школи, які у час війни проводять уроки офлайн та онлайн; психологів; молодших школярів та їхніх батьків)

 

     У психопедагогічних рекомендаціях продовжується представлення авторського доробку команди волонтерів (учителів початкових класів та основної школи, практичних психологів, науковців) щодо організації та проведення ресурсно-пізнавальних уроків для молодших школярів, вебінарів для батьків учнів та психологів, організації ресурсно-освітнього простору в умовах війни 2022 року.

Психопедагогічні рекомендації для роботи
з дітьми 6-11 років

(для вчителів початкової школи, які у час війни проводять уроки офлайн та онлайн; психологів; молодших школярів та їхніх батьків)

 

     У психопедагогічних рекомендаціях зроблена спроба представити авторський доробок команди волонтерів (учителів початкових класів та основної школи, практичних психологів, науковців) щодо організації та проведення ресурсних, пізнавально-творчих уроків для молодших школярів, вебінарів для батьків учнів та психологів, організації ресурсно-освітнього простору в умовах першого місяця війни 2022 року.

Сучасні психолого-педагогічні ідеї:
збірник наукових та навчально-методичних праць
(Випуск 1)

 

     До збірника увійшли психолого-педагогічні поради, сценарії виховних заходів для закладів загальної середньої та вищої освіти, розроблені досвідченими педагогічними та науково-педагогічними працівниками.

Дидактичні картки з математики (3 клас)

      Запропонований матеріал допоможе учителеві початкової школи здійснювати диференційований підхід до учнів, організувати індивідуальну та парну роботу школярів на уроках математики у 3-му класі та в позаурочний час, сприяти розвитку критичного мислення дітей, навичок їхнього спілкування з однолітками, умінню мислити нестандартно.